MITISS 


INSTYTUT EDUKACJI TANECZNEJ I SZTUK SCENICZNYCH

INTERNATIONAL INSTYTUTE OF DANCE AND PERFORMING ARTS 

MODUŁ 1 
Sylwetka nauczyciela tańca

Moduł ma na celu przeprowadzenie kursanta przez charakterystykę sylwetki nauczyciela tańca, specyfikę pracy, zaznajomienie z wymaganiami praktycznymi i teoretycznymi zawodu.

MODUŁ 2
Ścieżka rozwoju nauczyciela tańca

Moduł ma na celu omówienie różnych kontekstów i środowisk pracy oraz związaną z nimi ścieżką rozwoju zawodowego i możliwości. 

MODUŁ 3
Jak nauczać tańca?

Moduł przeprowadzi kursanta przez proces refleksyjnej praktyki nauczania tańca oraz najistotniejsze aspekty, które wpływają na jego przebieg. Co robić, jak robić i czego unikać, aby nasze nauczanie było skuteczne i miało pozytywny wymiar. 

MODUŁ 4
Organizacja systemu nauki tańca

Moduł przeprowadzi uczestników kursu przez bezpośredni proces organizacji nauki tańca. W tej części skupimy się na poszczególnych elementach, które składają się na cały system efektywnej struktury nauczania tańca.

MODUŁ 5
Metodyka prowadzenia zajęć

Przekażemy wiedzę związaną z teorią i praktyką edukacyjną, która pozwoli na nauczanie tańca w różnych grupach wiekowych i środowiskach. 

MODUŁ 6
Strategie, metody i techniki nauczania

Moduł przeprowadzi uczestnika kursu poprzez korelowanie systemu organizacji i metodyki nauczania tańca z modułu 4 i 5 z metodami, technikami i strategiami wykorzystywanymi bezpośrednio w prowadzeniu zajęć.

MODUŁ 7
Praca z tancerzem

Moduł ma na celu wzbogacenie kursantów w wiedzę psychologiczną i pedagogiczną z uwzględnieniem różnic w rozwoju, celem osiągnięcia skutecznej komunikacji z tancerzami w różnych warunkach i sytuacjach.

MODUŁ 8
Prowadzenie grup tanecznych

Wzbogacenie uczestników kursu w wiedzę o kluczowych zasadach związanym z prowadzeniem zespołów tanecznych. Poruszone zostaną mniej oczywiste aspekty pracy z grupą, które najczęściej bywają decydujące i warunkują osiągnięcie sukcesu oraz zdrową współpracę.

MODUŁ 9
Zasady tworzenia choreografii

Kompendium metodyki choreograficznej. Ogólnie o strategii tworzenia i nauczania choreografii. Praktyczne wskazówki.

MODUŁ 10
Zdrowy tancerz

Przeprowadzimy kursantów przez zagadnienia związane z anatomią, fizjologią oraz wiedzę o rozwoju tancerzy celem zapewnienia im zdrowej i bezpiecznej praktyki tanecznej.

MODUŁ 11
Odpoczynek jako forma regeneracji

Odnowa biologiczna. Jak nauczyć się odpoczywać i dlaczego odpoczynek jest ważny?

MODUŁ 12
Poradnik nauczyciela tańca

Moduł ma na celu wzbogacenie wiedzy na temat praktyki zawodowej nauczycieli tańca i skorelowanie zagadnień poruszanych w poprzednich modułach aby droga zawodowa kursantów była pełna pasji i sukcesów.  

ADRES INSTYTUTU

ul. Jodłowa 31, 45-408 OPOLE


E-MAIL

instytut@ramada.com.pl

INSTAGRAM

YOUTUBE

Strona stworzona za pomocą kreatora stron www manifo.com. Wszelkie prawa zastrzeżone 2021