MITISS
INSTYTUT EDUKACJI TANECZNEJ I SZTUK SCENICZNYCH
INTERNATIONAL INSTYTUTE OF DANCE AND PERFORMING ARTS
INTERNATIONAL INSTYTUTE OF DANCE AND PERFORMING ARTS
MODUŁ 1 Sylwetka nauczyciela tańca
Moduł ma na celu przeprowadzenie kursanta przez charakterystykę sylwetki nauczyciela tańca, specyfikę pracy, zaznajomienie z wymaganiami praktycznymi i teoretycznymi zawodu.
MODUŁ 2Ścieżka rozwoju nauczyciela tańca
Moduł ma na celu omówienie różnych kontekstów i środowisk pracy oraz związaną z nimi ścieżką rozwoju zawodowego i możliwości.
MODUŁ 3Jak nauczać tańca?
Moduł przeprowadzi kursanta przez proces refleksyjnej praktyki nauczania tańca oraz najistotniejsze aspekty, które wpływają na jego przebieg. Co robić, jak robić i czego unikać, aby nasze nauczanie było skuteczne i miało pozytywny wymiar.
MODUŁ 4Organizacja systemu nauki tańca
Moduł przeprowadzi uczestników kursu przez bezpośredni proces organizacji nauki tańca. W tej części skupimy się na poszczególnych elementach, które składają się na cały system efektywnej struktury nauczania tańca.
MODUŁ 5Metodyka prowadzenia zajęć
Przekażemy wiedzę związaną z teorią i praktyką edukacyjną, która pozwoli na nauczanie tańca w różnych grupach wiekowych i środowiskach.
MODUŁ 6Strategie, metody i techniki nauczania
Moduł przeprowadzi uczestnika kursu poprzez korelowanie systemu organizacji i metodyki nauczania tańca z modułu 4 i 5 z metodami, technikami i strategiami wykorzystywanymi bezpośrednio w prowadzeniu zajęć.
MODUŁ 7Praca z tancerzem
Moduł ma na celu wzbogacenie kursantów w wiedzę psychologiczną i pedagogiczną z uwzględnieniem różnic w rozwoju, celem osiągnięcia skutecznej komunikacji z tancerzami w różnych warunkach i sytuacjach.
MODUŁ 8Prowadzenie grup tanecznych
Wzbogacenie uczestników kursu w wiedzę o kluczowych zasadach związanym z prowadzeniem zespołów tanecznych. Poruszone zostaną mniej oczywiste aspekty pracy z grupą, które najczęściej bywają decydujące i warunkują osiągnięcie sukcesu oraz zdrową współpracę.
MODUŁ 9Zasady tworzenia choreografii
Kompendium metodyki choreograficznej. Ogólnie o strategii tworzenia i nauczania choreografii. Praktyczne wskazówki.
MODUŁ 10Zdrowy tancerz
Przeprowadzimy kursantów przez zagadnienia związane z anatomią, fizjologią oraz wiedzę o rozwoju tancerzy celem zapewnienia im zdrowej i bezpiecznej praktyki tanecznej.
MODUŁ 11Odpoczynek jako forma regeneracji
Odnowa biologiczna. Jak nauczyć się odpoczywać i dlaczego odpoczynek jest ważny?
MODUŁ 12Poradnik nauczyciela tańca
Moduł ma na celu wzbogacenie wiedzy na temat praktyki zawodowej nauczycieli tańca i skorelowanie zagadnień poruszanych w poprzednich modułach aby droga zawodowa kursantów była pełna pasji i sukcesów.
Strona stworzona za pomocą kreatora stron www manifo.com. Wszelkie prawa zastrzeżone 2021